SEA

SEA staat voor Search Engine Advertising. Dit houdt in dat je tegen betaling adverteert met een bepaald zoekwoord. Omdat 99% van de Nederlanders Google gebruikt, is het plaatsen van Google Ads advertenties een slimme strategie.

 

 

Zoals we in de titel als vertellen, is SEA heel geschikt om in een korte periode merkbekendheid te realiseren, om snel traffic naar je site te leiden en om je omzet te vergroten.

Bij SEA kun je zoveel zoekwoorden inzetten als je wilt. Pas als iemand doorklikt naar je pagina, betaal je voor de click.

 

 

Het nadeel van SEA

 

Het plaatsen van Google advertenties is relatief ingewikkeld. Er is inzicht en ervaring nodig om efficiënt met de biedingen om te gaan. Daarnaast is kennis nodig om het maximale uit de advertentieteksten te halen. Ten slotte zal de landingspage moeten voldoen aan de verwachtingen van de bezoeker.

Een goede advertentiecampagne is dus minder eenvoudig uit te voeren dan het op het eerste gezicht lijkt.

 

 

De optimale aanpak: SEO/SEA samen

 

SEA is zeer geschikt voor het behalen van resultaten op de korte termijn. SEO richt zich juist op de lange termijn. De beste aanpak is daarom de combinatie van deze twee strategieën. We noemen dat SEM: Search engine marketing.

 

 

Onze slimme SEO tools:

 

 

Of vraag je gratis offerte online aan

 

Contact

 

Wil je horen hoe wij onze 15 jaar ervaring in het vak inzetten voor jouw website? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Dat kan telefonisch op nummer +31 85 2082730, of per mail via info@seopageoptimizer.nl